Aalst,
Full time,

Jouw vriendelijkheid, administratieve opvolging en verantwoordelijkheidsgevoel die het secretariaat cardiovasculaire en het bezoek van de patiënt aan het ziekenhuis ondersteunen… Is dat niet hetgeen waarom jij je job zo graag doet? Een job waarin je je administratieve en planmatige knobbel kwijt kan, afwisseling en verantwoordelijkheid vindt, dat kan bij het OLV Ziekenhuis!

Samen met jou Top in Zorg!

Administratie is je ding? Je houdt van variatie, afwisseling en de puntjes op de i? Dan is deze functie als contactverantwoordelijke secretariaat cardiovasculaire/MMA zeker iets voor jou! Je bent verantwoordelijk voor een team van 2 medewerkers binnen dit secretariaat.

Je functie…

  • Je start iedere dag met een lach, je kijkt er naar uit om je administratieve skills, sociale flair en warmte te gebruiken, zowel naar je collega’s als naar de patiënten. Je hecht veel belang aan een vriendelijke ontvangst, een lach naar een patiënt of familielid en een korte babbel, dat is waarom jij de job graag doet!
  • Je verwelkomt de patiënt en familieleden, je maakt afspraken met verschillende diensten en doet dit steeds met een lach en spontane babbel.
  • Je staat mee in voor de opname –en beddenplanning.
  • Het elektronisch verwerken van afspraken en de opvolging in het agendaprogramma is voor jou geen probleem want administratie, da’s echt je ding!
  • De puntjes op de i, correct verwerken van de medische verslagen met de nodige snelheid behoort ook tot jouw takenpakket.
  • In- en uitgaande post verwerk jij als geen ander, je kan daarnaast gemakkelijk ingezet worden voor tarificatie taken.
  • Je garandeert een georganiseerd klassement voor de medische dossiers.
  • Je plant en organiseert events of congressen in voor het medische korps.
  • Je coördineert contacten en planningen voor internationale patiënten.
  • Je stuurt het kleine team aan en doet dit op een professionele, open en correcte wijze.
  • Overleg met collega’s, optimalisatie van de werking samen met het team én natuurlijk een TOP werksfeer, dat is waar jij mee aan werkt.

Wat zit er in jouw DNA?

  • Je hebt een diploma bachelor diploma Medical Management Assistant, Office Management met relevante ervaring in de ziekenhuissector.
  • Heb je voorafgaande ervaring, super! Ben je schoolverlater, waag ook zeker je kans! Heb je daarnaast ervaring als MMA binnen hart –en vaatpathologie, ideaal!
  • Zowel front als backoffice vind jij je weg, je stuurt een team van 2 medewerkers aan en bent een kei in multitasken.
  • Afwisseling en variatie in je job, dat is je ding. Daarnaast ben je organisatorisch en planmatig
  • Vriendelijke en professionele communicatie met patiënten, voor jou helemaal geen probleem want patiëntvriendelijkheid is voor jou heel belangrijk! Daarnaast ben je betrokken en discreet en heb je zin voor verantwoordelijkheid.
  • Je onderhoudt een permanente communicatie met de artsen om hun planningen te coördineren en specifieke opdrachten op hun vraag te verzorgen.
  • Flexibiliteit, collegialiteit, zelfstandigheid en nauwkeurigheid, zijn kenmerken die op je lijf geschreven zijn.
  • Stress schrikt je niet af, je blijft kalm en kan efficiënt plannen en organiseren in een drukke en steeds wijzigende omgeving.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de courante office-programma’s (Word, Excel, PowerPoint) alsook van medische terminologie.
  • Administratieve ziekenhuiservaring is een pluspunt, evenals een zeer goede kennis van Frans en Engels is een vereiste.
  • Door je sociale flair ben je erg collegiaal en kan je je gemakkelijk integreren in een team. Daarnaast kan je ook zelfstandig werken.

Wat hebben wij jou te bieden?

Indien je reeds ervaring hebt als MMA, krijg je een voltijds contract van onbepaalde duur. Nog geen ervaring? Dan bieden we je een contract bepaalde duur, met kans op een contract onbepaalde duur voor deze boeiende job, binnen een ziekenhuis dat belang hecht aan team spirit, zelfontplooiing, opleiding en doorgroeimogelijkheden, evenwicht tussen werk en privé, personeelsactiviteiten én zo veel meer, dàt zit in ons DNA!

Benieuwd wat werken in ons ziekenhuis betekent? Het OLV Ziekenhuis biedt ook een attractief beloningspakket aan om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen.

We hebben zowel oog voor financiële elementen:

  • Verloning volgens IFIC-barema met overname van relevante werkervaring
  • Vergoeding voor woon-werkverkeer; openbaar vervoer (NMBS-derdebetalersregeling, tram en bus), fiets (0,24 EUR/km) en auto
  • Gratis toegang tot de parking
  • Gratis Hospitalisatieverzekering
  • Eindejaarspremie en Attractiviteitspremie
  • Je krijgt toegang tot het voordelenplatform Benefits at Work met talloze interessante kortingen
  • Interessante verlofregeling; tot 6 extra verlofdagen bovenop de wettelijke 20
  • Speelpleinwerking in zomerverlof via de werkgever

Als niet-financiële elementen:

  • Groeikansen
  • Autonomie en verantwoordelijkheden
  • Balans werk-privé
  • Personeelsactiviteiten

Interesse? … Solliciteer nu!

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Kristien Croeckaert, Zorgzonemanager Cardiologie - Cardiovasculaire en Thoracale Heelkunde, Tel: 053/72 88 70.

Wil je een duidelijk zicht op de functie? Verder in het sollicitatieproces bieden we je de kans om een dag mee te lopen met je toekomstige collega’s!

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

 

 

Solliciteer voor deze functie