Aalst,
Part time, Full time,

Met 2.554 gedreven personeelsleden en meer dan 300 arts-specialisten en zelfstandige zorgprofessionals is het OLV Ziekenhuis de grootste werkgever in de regio. Met 959 bedden en meer dan 90.000 opnames per jaar behoort het OLV Ziekenhuis tot de grootste niet-universitaire ziekenhuizen van Vlaanderen.

Taakomschrijving

In de rol van directie-assistent vervul je een sleutelfunctie binnen het ziekenhuis. Door proactief te werken op administratief en organisatorisch vlak, zorg je ervoor dat de directie focus kan houden op hun kerntaken. Je bent een snelle denker die steeds een stapje voor is en op deze manier prioriteiten en structuur weet aan te brengen in de agenda en dagelijkse werking van de directie. Je bent kordaat, integer en doortastend en weet je bovendien staande te houden in een uitdagende context.

Geeft deze boeiende job jou een positief gevoel en heb je een hart voor de zorgsector? Dan ben jij mogelijks de persoon waarnaar wij op zoek zijn.

  • Je beheert de agenda van één of meerdere directieleden; je plant afspraken en organiseert vergaderingen;
  • Je staat in voor het voorbereiden van vergaderingen en het opmaken van de verslagen; je houdt open actiepunten goed in de gaten;
  • Je bent verantwoordelijk voor in- en uitgaande email en telefoonverkeer; waar mogelijk behandel je zaken zelf of bereid je een antwoord voor door de relevante informatie te verzamelen;
  • Je verzorgt correspondentie, maakt presentaties en rapporten, redigeert teksten en werkt aantekeningen uit;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor externe contacten;
  • Je biedt administratieve ondersteuning in ad hoc projecten;

Profiel

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma;
  • Je beschikt over voldoende relevante ervaring als directie-assistent;
  • Je hebt grondige kennis van het volledige MS-Office-pakket;
  • Je beschikt over mondelinge en schriftelijke vaardigheden in het Nederlands, Frans en Engels;
  • Je bent een dynamische, energieke persoon met een hands-on mentaliteit;
  • Je bent integer en discreet en weet om te gaan met de vertrouwelijkheid die deze functie met zich meebrengt;
  • Je houdt hebt oog voor detail, houdt van structuur en bent sterk in plannen en organiseren;
  • Je bent een teamplayer die ook zelfstandig kan werken

Aanbod

Het betreft een voltijds contract van onbepaalde duur.

Bijkomende info

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Lisa De Kerpel, HR Manager op het nummer 053/72 47 37.

 

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

 

 

Solliciteer voor deze functie