Aalst,
Half time,

Een job waarin je kan uitblinken met jouw administratieve vaardigheden. Een sociale en gevarieerde job, dat is waarom jij graag uit je bed komt. Dat kan bij het OLV Ziekenhuis, want een warme zorg bieden, dàt zit in ons DNA!

Samen met jou Top in Zorg!

Binnen de Dienst Facturatie zal je helpen bij de voorbereiding van de facturatie van de gepresteerde prestaties en diensten teneinde de facturen tijdig en zo correct mogelijk in te dienen bij de juiste instanties.

Je functie…

  • Voorbereiden en helpen met de facturatie en dit vooral voor de specifieke dossiers die individuele aandacht vereisen.
  • De briefwisseling verzorgen.
  • Het corrigeren van voorlopige facturaties.
  • Het klaarmaken van de facturatie voor verzending.

Dit ben jij...

  • Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs (handel, boekhouden, ...).
  • Je bent een kei in administratief werk en hebt een grondige kennis van Microsoft Office toepassingen zoals o.a. Excel, Word, ...
  • Ervaring met ziekenhuisfacturatie is een pluspunt, net zoals kennis van Oazis.
  • Je werkt graag in teamverband, bent stressbestendig en gaat héél nauwkeurig te werk.
  • Kennis van de nomenclatuur en reglementering van de Belgische Ziekteverzekering is een pluspunt.
  • Kennis van Engels en Frans is ook een meerwaarde.

Dit hebben wij je te bieden...

Het betreft een deeltijds (half-time) contract van bepaalde duur, (6 maanden). Daarbij zal je werken in een ziekenhuis dat belang hecht aan team spirit, zelfontplooiing, opleiding en doorgroeimogelijkheden, evenwicht tussen werk en privé, personeelsactiviteiten én zo veel meer, dàt zit in ons DNA!

We hebben zowel oog voor financiële elementen:

  • Verloning volgens IFIC-barema met overname van relevante werkervaring
  • Vergoeding voor woon-werkverkeer; openbaar vervoer (NMBS-derdebetalersregeling, tram en bus), fiets (0,24 EUR/km) en auto
  • Gratis toegang tot de parking
  • Eindejaarspremie en Attractiviteitspremie
  • Je krijgt toegang tot het voordelenplatform Benefits at Work met talloze interessante kortingen
  • Speelpleinwerking in zomerverlof via de werkgever

Als niet-financiële elementen:

  • Groeikansen
  • Autonomie en verantwoordelijkheden
  • Balans werk-privé
  • Personeelsactiviteiten

Interesse? … Solliciteer nu!

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Guy Hemmeryckx, Dienstverantwoordelijke Facturatie Tel: 053/72.42.32.

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

 

Solliciteer voor deze functie