Aalst,
Full time,

Jouw vriendelijkheid en administratieve opvolging, die het bezoek van de patiënt aan het ziekenhuis ondersteunen… Is dat niet hetgeen waarom jij je job zo graag doet? Een job waarin je je administratieve knobbel kwijt kan, afwisseling en variatie vindt, dat kan bij het OLV Ziekenhuis!

Administratie is je ding? Je houdt van variatie, afwisseling en de puntjes op de i? Dan is deze functie als Medical Management Assistant zeker iets voor jou!

Elke dag beleef je iets kleurrijks in deze functie:

  • Je start iedere dag met een lach, je kijkt er naar uit om je administratieve skills, sociale flair en warmte te gebruiken, zowel naar je collega’s als naar de patiënten. Je hecht veel belang aan een vriendelijke ontvangst en verwelkomt de patiënt en familieleden met een lach en een korte babbel, dat is waarom jij de job graag doet!
  • Je maakt telefonisch afspraken met verschillende diensten. Ook het elektronisch verwerken van afspraken en de opvolging in het agendaprogramma is voor jou geen probleem want administratie, da’s echt je ding!
  • In- en uitgaande post verwerk jij als geen ander, je kan daarnaast gemakkelijk ingezet worden voor tarificatie taken.
  • Je garandeert een georganiseerd klassement voor de medische dossiers.
  • Overleg met collega’s, optimalisatie van de werking samen met het team én natuurlijk een TOP werksfeer, dat is waar jij mee aan werkt.

Welke kleuren staan je goed?

  • Je hebt een diploma bachelor diploma Medical Management Assistant of Health Care Management.
  • Afwisseling en variatie in je job, dat is je ding. Daarnaast ben je organisatorisch en planmatig
  • Vriendelijke en professionele communicatie met patiënten, voor jou helemaal geen probleem want patiëntvriendelijkheid is voor jou heel belangrijk! Daarnaast ben je betrokken en discreet en heb je zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibiliteit en nauwkeurigheid, zijn kenmerken die op je lijf geschreven zijn.
  • Stress schrikt je niet af, je blijft kalm en kan efficiënt plannen en organiseren in een drukke en steeds wijzigende omgeving.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de courante office-programma’s (Word, Excel, PowerPoint) alsook van medische terminologie.
  • Administratieve ziekenhuiservaring is een pluspunt, evenals een goede kennis van Frans en Engels.
  • Door je sociale flair ben je erg collegiaal en kan je je gemakkelijk integreren in een team. Daarnaast kan je ook zelfstandig werken.

Welke rooskleurige toekomst bieden wij jou?

Voor deze job vol kleur bieden we een contract bepaalde duur aan van 6 maand in een jobtime van 100% of 80%.

Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben oog voor zowel financiële als niet-financiële elementen. Lees er meer over op deze pagina: https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers

Interesse? Solliciteer nu!

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Kelly De Smedt (HR Partner) op het nummer 053/72 47 37, of via het e-mailadres hr@olvz-aalst.be

Wil je een duidelijk zicht op de functie en het traject? In de loop van het sollicitatieproces bieden we je de kans om een dag mee te lopen met je toekomstige collega’s!

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over jouw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of je voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij je daarom vragen om je CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

Solliciteer voor deze functie