Aalst, Asse,
Full time,
Medical Management Assistant, Psychiatrie

Jouw vriendelijkheid en administratieve opvolging, die het bezoek van de patiënt aan het ziekenhuis ondersteunen… Is dat niet hetgeen waarom jij je job zo graag doet? Een job waarin je je administratieve knobbel kwijt kan, afwisseling en variatie vindt, dat kan bij het OLV Ziekenhuis!

Samen met jou Top in Zorg!

Administratie is je ding? Je houdt van variatie, afwisseling en de puntjes op de i? Dan is deze functie als Medical Management assistant zeker iets voor jou!
Je wordt tewerkgesteld op het secretariaat van de afdeling psychiatrie.

Elke dag beleef je iets kleurrijks in deze functie:

  • Je start iedere dag met een lach, je kijkt er naar uit om je administratieve skills, sociale flair en warmte te gebruiken, zowel naar je collega’s als naar de patiënten. Je hecht veel belang aan een vriendelijke ontvangst, een lach naar een patiënt of familielid en een korte babbel, dat is waarom jij de job graag doet!
  • Het elektronisch verwerken van afspraken en de opvolging in het agendaprogramma is voor jou geen probleem want administratie, da’s echt je ding!
  • Je voert tarificatiegegevens in via een specifiek programma. 
  • De puntjes op de i, correct verwerken van de medische verslagen met de nodige snelheid behoort ook tot jouw takenpakket.
  • Overleg met collega’s, optimalisatie van de werking samen met het team én natuurlijk een TOP werksfeer, dat is waar jij mee aan werkt.

Welke kleuren staan je goed?

  • Je hebt een diploma bachelor diploma Medical Management Assistant.
  • Afwisseling en variatie in je job, dat is je ding. Daarnaast ben je organisatorisch en planmatig sterk.
  • Vriendelijke en professionele communicatie met patiënten, voor jou helemaal geen probleem want patiëntvriendelijkheid is voor jou heel belangrijk! Daarnaast ben je betrokken en discreet en heb je zin voor verantwoordelijkheid.
  • Flexibiliteit, collegialiteit, zelfstandigheid en nauwkeurigheid, zijn kenmerken die op je lijf geschreven zijn.
  • Stress schrikt je niet af, je blijft kalm en kan efficiënt plannen en organiseren in een drukke omgeving.
  • Je hebt een uitstekende kennis van de courante office-programma’s (Word, Excel, PowerPoint) alsook van medische terminologie.
  • Administratieve ziekenhuiservaring is een pluspunt.
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt kennis van Frans en Engels. 
  • Door je sociale flair ben je erg collegiaal en kan je je gemakkelijk integreren in een team. Daarnaast kan je ook zelfstandig werken.

Welke rooskleurige toekomst bieden wij jou?

  • Voor deze job vol kleur bieden we een contract onbepaalde duur aan in een jobtime van 80%. Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Kelly De Smedt (HR Partner) 053/72 47 37, of via het e-mailadres hr@olvz-aalst.be 
  • Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen. We hebben oog voor zowel financiële als niet-financiële elementen. Lees er meer over op deze pagina: https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers

 

Solliciteer voor deze functie