Aalst, Asse, Ninove,
Full time,

Ben jij een administratieve duizendpoot met een warm hart voor de zorgsector? Heb jij een bachelor diploma in een medische en/of administratieve richting of heb je reeds ervaring als medisch secretaresse?  Dan ben jij misschien de nieuwe collega die wij zoeken voor AZORG!

Wat houdt de functie in?
  • Je bent het aanspreekpunt op de afdeling voor de patiënten en familie, dit kan telefonisch of aan de balie zijn.
  • Je beheert de agenda’s van verschillende artsen en zorgt dat deze een continuïteit kunnen hebben in hun afspraken met patiënten.
  • Je maakt afspraken voor patiënten met verschillende diensten.
  • Je staat in voor het correct verwerken van medische verslagen.
  • Je verwerkt in- en uitgaande post, je kan daarnaast ook gemakkelijk ingezet worden voor tarificatie taken.
  • Overleg met collega’s, optimalisatie van de werking samen met het team en een top werksfeer, dat is waar jij mee aan werkt.
Wie zoeken wij?
  • Je hebt een Bachelor in Medical Management Assistent, een andere relevante bachelor opleiding of relevante ervaring die je kan voorleggen.
  • Je bent een empathisch en behulpzaam persoon, je kan luisteren en helpen op maat van patiënten.
  • Afwisseling en variatie in je job, dat is je ding. Daarnaast ben je organisatorisch en planmatig.
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt kennis van Frans en Engels.
  • Je kan goed overweg met de meest courante software- en officeprogramma’s, kennis van KWS is een pluspunt.
Wat bieden wij jou?
  • Je wordt tewerkgesteld in een groot ziekenhuis in volle ontwikkeling waarbij excellente patiëntenzorg wordt nagestreefd.
  • Een professionele en persoonlijke ontwikkeling binnen een toonaangevend ziekenhuis.
  • Je zal werken in dag uren van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur - 17 uur.
  • Een contract van onbepaalde duur in een jobtime van 100 % volgens IFIC-barema.
  • Een attractief pakket aan loons- en arbeidsvoorwaarden die gelden in OLV- Ziekenhuis. Lees er alles over op onze website. Start je na 1 januari 2025, start je meteen in AZORG.
Hoe solliciteren?

Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer dan nu online via onze website of neem contact op met Kelly De Smedt (HR Partner) 053/72.47.37 of mail naar: kelly.de.smedt1@olvz-aalst.be.

De selectieprocedure zal bestaan uit een kennismakingsgesprek, gevolgd door een assessment en mondelinge proef.

 

 

Solliciteer voor deze functie