Niet gevonden wat je zocht?
Spontaan solliciteren
Als ‘all-round’ servicedesk medewerker behartig je incidenten en aanvragen zowel telefonisch als op de werkvloer. De servicedesk ondersteunt 2800 medewerkers van onze 3 campussen. Vanaf 2025 worden AZORG en ondersteunen we 5000 medewerkers op 6 campi. Afhankelijk van je ervaring en interesse zal je mee ingeschakeld worden in projecten.
Voor deze job vol kleur bieden we een contract van onbepaalde duur in een voltijdse tewerkstelling.
Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen.
We hebben oog voor zowel financiële (loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële (groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…) elementen. Lees er meer over op deze pagina:
https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers
Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Kelly De Smedt (HR Partner) op het nummer: 053/72 47 37 of mail naar hr@olvz-aalst.be
Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.