Aalst, Asse, Ninove,
Full time,

Als ‘all-round’ servicedesk medewerker behartig je incidenten en aanvragen zowel telefonisch als op de werkvloer. De servicedesk ondersteunt 2800 medewerkers van onze 3 campussen. Vanaf 2025 worden AZORG en ondersteunen we 5000 medewerkers op 6 campi. Afhankelijk van je ervaring en interesse zal je mee ingeschakeld worden in projecten.

Elke dag beleef je iets kleurrijks in deze functie:

  • Je staat in voor configuratie, uitrol & upgrades, beveiliging, gebruikersbeheer, continuïteit, performantie… van onze applicaties.
  • Je zorgt voor het assetbeheer en uitrol van de eindgebruikers hardware (desktops, printers, scanners, barcodelezers, mobiele toestellen… ).
  • Je bewaakt rapporten en lost security en IT problemen proactief op.
  • Je maakt, samen met de collega’s ICT, deel uit van een beurtrol voor wachtdienst ICT – dit na een inwerkperiode.
  • Afhankelijk van je ervaring en interesse zal je mee ingeschakeld worden in de jaarlijkse projecten. Concreet staat in 2024 een uitrol naar Windows 11 van 2000+ client computers op het programma. Daarnaast zijn er verschillende  projecten in functie van de fusie met het ASZ ziekenhuis lopende.

Welke kleuren staan je goed?

  • Je beschikt over een bachelor IT of hebt reeds enkele jaren ervaring in een support functie;
  • Je bent een flexibele teamplayer met een klantvriendelijke en servicegerichte instelling;
  • Je bent leergierig en resultaatgericht;
  • Je kan je vlot schriftelijk uitdrukken in het Nederlands en kan een probleem kort, bondig en duidelijk uitschrijven. Je bent in staat om documentatie te schrijven.
  • Je hebt een brede IT-kennis: diverse client-hardware, protocols en standaarden,  netwerk, wireless, databases, virtualisatie, security;
  • Ervaring in 1 van volgende domeinen is een pluspunt:  Office 365, videoconference systemen, SCCM & Intune, Powershell scripting.
  • Ervaring met ticketregistratie, schriftelijke professionele communicatie en creatie van didactisch materiaal.
  • Je beschikt over een rijbewijs type B;
  • Flexibiliteit: je draait mee in wachtdienst ICT, je wordt tewerkgesteld op campus Aalst, maar bent bereid om je te verplaatsen naar onze andere campi (Asse, Ninove en vanaf 2025 ook Aalst Merestraat, Wetteren en Geraardsbergen. )

Welke rooskleurige toekomst bieden wij jou?

Voor deze job vol kleur bieden we een contract van onbepaalde duur in een voltijdse tewerkstelling.

Daarnaast biedt het OLV Ziekenhuis een attractief en veelkleurig beloningspalet om de loyaliteit en prestaties van alle OLV-medewerkers te waarderen.

We hebben oog voor zowel financiële (loon, extra legale voordelen, benefits,…) als niet-financiële (groeikansen, autonomie en verantwoordelijkheden,…) elementen. Lees er meer over op deze pagina:

https://www.olvz.be/nl/arbeidsvoorwaarden-voor-olv-werknemers

Voor meer informatie kan je vrijblijvend contact opnemen met Kelly De Smedt (HR Partner) op het nummer: 053/72 47 37 of mail naar hr@olvz-aalst.be

Een gedetailleerd CV geeft ons meer informatie over uw relevante opleiding en ervaring, zodat wij beter kunnen inschatten of u voor een bepaalde vacature in aanmerking komt. Mogen wij u daarom vragen om uw CV op te laden, eventueel vergezeld van een motivatiebrief.

Solliciteer voor deze functie